"Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC (ADY) sərnişindaşımada xidmət keyfiyyətini artırmaq və əlavə dəyər yaratmaq məqsədilə bir sıra yeniliklər təqdim edir.
Modern.az xəbər verir ki, bunu jurnalistlərə açıqlaması zamanı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin (ADY) Sərnişindaşıma departamentinin rəhbəri Azər Fərəcov bildirib.
Departament rəhbəri qeyd edib ki, şirkət müştəri məmnuniyyətini yüksəltmək üçün bu gündən loyallıq proqramının tətbiqinə başlayır.
“Bu proqram şəhərətrafı qatarlarla səfər edən sərnişinlərə “ADY Mobile” tətbiqi vasitəsilə daha sərfəli və rahat səyahət imkanları yaradır, gedişlər üzrə 3 faiz keşbek və qeydiyyat, dostun dəvət edilməsi, sorğularda iştirak və qiymətləndirmələr zamanı bonus qazandırır. Loyallıq proqramı bir həftə test rejimində fəaliyyət göstərəcək”, - deyə Azər Fərəcov bildirib.
Azər Fərəcovun sözlərinə görə, ADY 1 noyabrdan ölkədaxili marşrutlar üzrə dinamik qiymət siyasətinə keçir: “Yeni qiymət siyasətinə əsasən, bilet qiymətləri tələbdən asılı olaraq dəyişə biləcək. Bilet satış sisteminə inteqrasiya edilmiş qabaqcıl texnologiyalar sayəsində sərnişinlərə real vaxtda qiymətləri izləmək və ən uyğun səyahət vaxtını seçmək imkanı yaradılır”, - deyə o qeyd edib.